نصب نرم افزار premiere و آشنایی با محیط آن

منظره ای زیبا از سواحل بنگلادش منظره ای زیبا از سواحل کولالام پور منظره ای زیبا از سواحل بنگلادش

این متن قابل ویرایش می باشد:
تذکر برای استفاده از سئو قالب: ✿ بلاکهایی که استفاده نمیکنیداز قالب خارج کنید ✿ استایل انجمن در صورت عدم استفاده از قالب خارج کنید
خطای استاندارد قالب از کد نویسی نمی باشد وچندین بار چک شده است✿ سرعت بارگذاری قالب و استاندارد کد نویسی و سئو فوق العاده بالا می باشد
✿✿ از دست زدن به اجزای اصلی قالب یا برداشتن لینک طراح و سئو موجب ناراحتی ما می شود قطعا حرام خواهد بود ✿✿
معرفی و اخبار سایت

نصب نرم افزار premiere و آشنایی با محیط آن

نصب نرم افزار premiere و آشنایی با محیط آن

نصب premiere

در این آموزش قصد داریم فرآیند نصب نرم افزار Premiere  را با هم طی کنیم و با محیط Premiere  آشنا شویم. شما می‌توانید یکی از نسخه‌های Premiere را از سایت soft98.ir دانلود کنید که ترجیحا نسخه 2019 یا 2020 را دانلود کنید که کرک‌شده هستند و بعد از دانلود آن را extract کنید ، پوشه نرم افزار را باز‎‌کنید و بر روی set-up کلیک‌کنید.

توجه داشته‌باشید برای سازگار کردن Premiere  با زبان فارسی ، language  را روی " یدعم العربیهEnglish " قرار‌دهید و گزینه continue  را بزنید و تا اتمام نصب نرم‌افزار صبر‌کنید.

پس از اتمام نصب نرم‌افزار بر روی launch  بزنید تا نرم‌افزار اجرا شود.

ساخت پروژه جدید در premiere

وارد محیط اولیه Premiere   می‌شویم و در اینجا آخرین فایل‌هایی که ذخیره کردیم را می‌توانیم در recent ببینم و امکان ساخت پروژه به 2 صورت وجود دارد :

شکل اول) Team project: در این حالت به صورت تیمی روی یک پروژه کار می‌کنیم و آن را به صورت آنلاین می‌توانیم به اشتراک بگذاریم.

شکل دوم) New project: در این روش ، پروژه را به صورت مستقل می‌سازیم که به علت کرک شدن نرم‌افزار‌ها در ایران، غالبا  از این روش استفاده‌می‌شود.

با انتخاب New project  اولین پروژه خودمان را می‌سازیم.

در این بخش قسمت‌هایی  که برای ما حائز اهمیت هستند ، نام پروژه و محل ذخیره شدن پروژه هستند.

برای ساخت پروژه جدید باید یک نام برای آن انتخاب کنیم که ما اسم پروژه را "لینوم" می‌گذاریم و در ادامه باید محل ذخیره‌سازی پروژه را تعیین‌کنیم و در پایان گزینه ok  را می‌زنیم.

توجه : سعی کنید برای ذخیره‌سازی پروژه محلی غیر از درایو ویندوز را مشخص نمایید که اگر ویندوز دچار اختلالی شد یا درایو ویندوز شما پر شد، روی سرعت سیستم تاثیر‌گذار نباشد و پروژه‌های شما نیز پاک نشوند.

در قسمت scratch Disks   ، شما می‌توانید محل ذخیره‌سازی صدا ، تصویر ، پروژه و... را تغییردهید. یعنی به غیر از مسیری که برای ذخیره‌سازی پروژه مشخص کردیم، می‌توانیم به طور جداگانه محل ذخیره‌سازی بخش‌های مختلف یک پروژه را نیز تغییر دهیم ، که این روش خیلی توصیه نمی‌شود و روش مرسوم این است که تمام اجزای یک پروژه در کنار هم باشند تا در هنگام انتقال پروژه از لپ تاپی به لپ تاپ دیگر به مشکل نخورید.

آشنایی با workspace ها و panel  ها

در Premiere ، workspace  های زیادی داریم که هرکدام کار جداگانه‌ای انجام می‌دهند و با انتخاب هرکدام صرفا چیدمان panel  ها تغییر می‌کنند یا تعدادی panel  که مرتبط با فضای کاری ما هستند ، فعال می‌شوند. ما  بیش‌ترین کار خود را با Editing  که فضای کاری تدوین است ، انجام خواهیم‌داد. Editing  شامل panel های زیادی است که در عکس زیر، شما چهار Panel  آن را می‌بینید.

توجه داشته‌باشید که در هنگام تدوین اگر بین workspace  های مختلف جابجا شوید، به هیچ وجه پروژه شما پاک نمی‌شوید و صرفا panel  هایی برای شما فعال می‌شوند که برای فعالیت شما ، کاربردی هستند.

فعال و غیر­فعال کردن panel  ها

اگر پنلی را نداشتید یا احیانا نیاز بود پنلی را حذف کنید ، باید از بالای صفحه ، روی window  کلیک کنید  و برای افزودن پنل‌ها ، آن‌ها را انتخاب کنید تا به صفحه افزوده‌شوند و برای حذف پنل‌ها ، کافیست روی آن‌ها کلیک کنید تا تیک کنار آن‌ها حذف شود و از محیط پریمیر نیز برداشته‌شوند.

اگر جایگاه panel ها عوض شد و قصد داشتید چینش آن‌ها را به حالت اول برگردانید ، کافی است مسیر زیر را بروید:

ساخت workspace  شخصی

در این حالت شما می‌توانید Workspcae خود را شخصی‌سازی کنید و panel های مورد علاقه خود را فعال کنید و در نهایت workspace  خود را ذخیره کنید تا در پروژه‌های بعدی نیز از آن استفاده‌کنید.

نمایش پنل ها به صورت full-screen

شما میتوانید برای نمایش هر پنل به صورت تمام صفحه ، آن را گسترش دهید و یا به حالت عادی باز گردانید. می توانید این کار را با پنل فعلی که در آن focus  شده است و یا پنلی که ماوس بر روی آن حرکت می کند ، انجام دهید.

  1. ماوس خود را روی پنل ای که می خواهید maximize  کنید ، ببرید.
  2. کلید مد (`) را فشار دهید. به طور معمول ، این کلید درست در سمت چپ عدد یک (1) قرار دارد. در برخی از صفحه کلیدها ، این کلید به صورت کلید back quote  یا کلید (~) دیده می شود. برای بازگرداندن اندازه پنل به حالت عادی ، یک بار دیگر کلید مد (`) را فشار دهید.
  3. شما هم چنین می توانید پنل انتخاب شده را با انتخاب Window> Maximize Frame به صورت maximize  درآورید. برای بازگرداندن اندازه پنل ، گزینه Window > Restore Frame Size را انتخاب کنید. هم چنین می توانید کلید Shift  را همراه کلید مد (`) فشار دهید تا اندازه پنل انتخاب شده را به حداکثر برسانید. کلید مد (`) را فشار دهید تا اندازه پنلی را که ماوس روی آن قرار دارد ، تغییر دهید.

|
نویسنده: amir | تاریخ : شنبه 11 مرداد 1399 بازدید : 51
ادامه مطلب
نظرات پست

کد امنیتی رفرش